New Mission -1 Terror Lab
Führer został pokonany, jednak NIEUMARLI WCIĄŻ WSTAJĄ Z GROBÓW. Przeniknij do tajemniczego laboratorium, przedrzyj się przez nieumarłych badaczy i rozwiąż tajemnicę plagi zombie!
Odkryj zupełnie nową lokację w tej przerażającej misji trybu kooperacji i dla jednego gracza, zawierającej nowe przedmioty kolekcjonerskie! Führer może i nie żyje, ale historia z wojna z nieumarłymi trwa!
Uwaga: W zawartość do pobrania dla Zombie Army 4: Dead War nie można grać podczas rozgrywki w trybie poza siecią. Wylogowani gracze otrzymają osobny plik zapisu, a postępy nie będą współdzielone z rozgrywką podczas bycia zalogowanym do usługi Epic Games Store.