New Mission -1 Terror Lab
Führer yenildi ama ÖLÜLER HÂLÂ AYAKTA. Gizemli laboratuvara sız, zombileşmiş araştırmacıların arasından yararak geç ve zombi belasının gizemini çöz!
Üç bölümden oluşan yeni tüyler ürpertici Zombie Army 4: Dead War hikayesi Hell Cult, Terror Lab adlı görevle başlıyor!
Bu korkunç görevdeki yepyeni mekanı ister tek başına, ister arkadaşlarınla keşfet, yeni toplanabilirlerle tamamlamaya çalış! Führer ölmüş olabilir ama Ölü Savaşı tüm şiddetiyle devam ediyor!
Lütfen Zombie Army 4: Dead War'ın indirilebilir içeriğinin Oturum kapalı modda oynarken erişilemeyeceğini unutma. Epic Games Store'da oturum açmış kullanıcılar ile oturumu kapalı olan kullanıcılar arasında ilerleme kaydedilemediği için, oturum kapalı modda oynayan oyunculara ayrı bir kayıt dosyası verilir.