Undercover Karl Outfit
Eski bir keskin nişancı olan Karl Fairburne, Nazi subayı kılığına girmek de dâhil olmak üzere düşman hatlarının arkasına geçmek için ihtiyaç duyduğu tüm araçlara sahipti! Bu kılık ölülere karşı işe yaramasa da, en azından üzerine kan bulaşmasını önlüyor!