Zombie Army 4: Undercover Marie Outfit
We francuskim ruchu oporu Marie była mistrzynią kamuflażu! Potrafiła przeniknąć w każde miejsce, zlikwidować swoje cele i odejść bez śladu. Oczywiście podczas apokalipsy zombie kamuflaż nie jest za bardzo potrzebny, ale kto jej o tym powie?