Zombie Army 4: Undercover Marie Outfit
Fransız Direnişi boyunca Marie kılık değiştirmekte ustalaşmıştı! Hiç kimse fark etmeden her yere sızabiliyor, hedeflerini vurup ortalıktan sıvışabiliyordu. Elbette zombilerle dolu bir yerde kılık değiştirmenin pek önemi yok, ama onun bundan haberi yok ki!