Van Helsing Weapon Skins
Gdy już masz dość tych wszystkich krwiopijców, weź te skórki broni Van Helsing i zacznij zadawać ból!
Czas, by twoja broń wyglądała jak arsenał legendarnego łowcy wampirów! Te skórki broni zapewnią twoim pukawkom wygląd sprzętu Van Helsinga*.