Van Helsing Weapon Skins
Ortaya her şeyini koyuyorsan, bu Van Helsing Silah Görünümlerinin zombilere vereceği ıstıraba ihtiyacın vardır!
Efsanevi vampir avcısının cephaneliğinden ilham alınarak tasarlanmış bu silahlar eline çok yakışacak! Bu silah görünümleriyle Van Helsing'in tarzını kendinde hayata geçirebilirsin*.