Wehrmacht P08 Pistol Bundle
It’s time to bring a new meaning to ‘point and shoot!’ One of the most accurate guns ever made, this semi-automatic pistol has a fearsome reputation for a reason! It’s time to show the undead hordes exactly why they should be terrified – aim for the head!