WW1 Josiah Outfit
Przeszłość Josiaha jest owiana tajemnicą – w młodości brał udział w pierwszej wojnie światowej, a ten mundur jest tego dowodem. Strój ten pozostaje jedyną pamiątką jego służby, czyli czasów, o których wolałby zapomnieć.