WW1 Josiah Outfit
Josiah'ın geçmişi gizemli, gençken Birinci Dünya Savaşı'na katıldığını biliyoruz, üniforması da bunun ispatı. O zamanki görevinden geriye de sadece bu paçavralar kalmış, o günlerini unutmaya çalışsa da bunları atamamış.