Zombie Army 4: Zombie Charm Pack
Nic nie wyraża lepiej Twojej pamiętliwości niż fajna odcięta pamiątka! Wzbogać swój arsenał o paskudny suwenir dzięki tym wykrwawistym talizmanom zombie!