Postać „Zombie Gentleman Dress Uniform Character”
Obowiązki dżentelmena nigdy się nie kończą, nawet po śmierci! Czasami Hector robi, co tylko może, by podnieść morale ruchu oporu, i zakłada swój kompletny mundur galowy – stylowy, choć trochę dziwaczny strój przyozdobiony mnóstwem medali!