Zombie Army 4: Zombie Headgear Pack
Czasami najstraszniejsze jest to, czego nie widzisz – własna twarz! Włóż te upiorne nakrycia głowy i likwiduj zombie, którzy będą spoglądać na swoje własne wypaczone facjaty! Co za styl.