Zombie Army 4: Zombie Headgear Pack
Bazen en ürkütücü şey göremediğindir: Kendi yüzün! Bu Zombi Başlığı ögeleriyle, kendi yansımalarından ödü kopan zombileri tek tek indireceksin! Yani bir tarzı var.