Zombie Rollerz: Pinball Heroes
Zombie Rollerz: Pinball Heroes to rewelacyjne połączenie klasycznego pinballa i obrony przed zombie z elementami roguelike, które sprawia, że każda rozgrywka będzie wyjątkowa!
Wybieraj spośród 10 różnych postaci, z których każda ma specjalne zdolności i potrafi strzelać do zombie w prześmieszny sposób. Odkryj i odblokuj setki przydatnych mocy i przedmiotów, żeby wzmocnić swoją postać.
Czeka na Ciebie 11 epickich walk z bossami, w których zwycięstwo wymaga precyzji pinballowej i wyjątkowej kontroli umiejętności!
Elementy roguelike: masz 4 światy do eksploracji poprzez główną mapę. Losowo generowane elementy sprawiają, że każda rozgrywka jest inna. Musisz przystosować się do każdej sytuacji, jeśli chcesz uwolnić światy od plagi szalejących zombie – pinballem!
Tak dobrze jeszcze nie było! Zombie Rollerz: Pinball Heroes to nowa i udoskonalona odsłona słynnej gry, która zafascynowała miliony na urządzeniach mobilnych!