Zombie Rollerz: Pinball Heroes
Zombie Rollerz: Pinball Heroes, klasik pinball ve zombi savunmasını rogue-like unsurlarıyla muhteşem bir şekilde bir araya getirerek her oynanışın birbirinden farklı olmasını sağlıyor!
Her biri zombilere eğlenceli yollarla ateş etmek için kendi özel yeteneğine sahip olan 10 farklı kahraman arasından seçim yap. Kahramanını geliştirmek için yüzlerce yardımcı gücü ve eşyayı keşfedip aç.
Yenmek için pinball keskinliği ve dikkatli yetenek yönetimi gerektiren 11 destansı bölüm sonu canavarı seni bekliyor!
Rogue-like unsurları: Dünya haritasındaki 4 dünya keşfedilmeyi bekliyor. Rastgele üretim sayesinde her oynanış birbirinden farklı. Pinball tarzıyla yayılan zombi hastalığının üstesinden gelmek istiyorsan her duruma uyum sağlamalısın!
Her zamankinden daha iyi! Zombie Rollerz: Pinball Heroes, mobil cihazlarda milyonlarca oyuncuyu büyüleyen ünlü orijinal oyunun yeni ve geliştirilmiş devam oyunudur!