Zool Redimensioned
İlk olarak 1992'de Gremlin Graphics tarafından Amiga için piyasaya sürülen ve eleştirmenlerden pozitif yorumlar alan ikonik oyun maskotu Zool, Zool Redimensioned ile geri dönüyor!
Klasik aksiyon platform macerasının bu yepyeni tasarımı, modern oyuncular için baştan aşağı yeniden oluşturuldu. Zool'un sekiz uzaylı dünyasında zıplamasına, dönmesine ve ateş etmesine, tehditkâr bölüm sonu canavarlarını alt etmesine ve evreni Krool'un hain etkisinden kurtarmasına yardım edin.
Zool'un eski tarz platform aksiyon öğeleri, en dişli oyunculara bile meydan okurken modern geliştirmeler oyunu 21.
Zool Redimensioned, oyun endüstrisine yeni yollar açmaya odaklanan bir yetenek geliştirme programı olan Sumo Digital Academy tarafından baştan sona yeniden oluşturuldu. 1992 tarihli orijinal oyunun Gremlin Graphics geliştiricilerinin rehberliğinde, Zool'u bir kült klasik yapan ruhu korurken, son 29 yılın fantastik platform oyunlarından sevdiğimiz mekanikleri ekledik. Ortaya, zaman ve mekanın ötesine geçen bir oyun olarak Zool Redimensioned çıktı. Bu klasik retro macerayı kaçırmayın!