Zorro The Chronicles
Zorro: The Chronicles, dövüş ve keşif senaryolarını televizyon dizisinden ilham alan, heyecan ve eğlence dolu bir aksiyon oyunudur.
Destansı macera, başarılı animasyon dizisi Zorro: The Chronicles'ın sürükleyici dünyasında geçiyor. Masum ve korumasız insanları, şeytani general ve ordusuna karşı koru. 19'uncu yüzyıl İspanyol Kaliforniyası'nda adaleti sağla.
Zorro veya kız kardeşi Ines olarak oynayabilirsin. Yeni hareketleri açarak kahramanlarına seviye atlat.
18 seviyeyi keşfederek o anki durum ve düşmanlara göre yaklaşım tarzını belirle. Kurnazca davranarak düşmanları şaşırtabilir, gizlice ilerleyebilir ve etrafı keşfedebilir veya aksiyon dolu kılıç düellolarına girebilirsin.
Zorro: The Chronicles animasyon dizisindeki pek çok önemli karakterle karşılaş. Kimisi zorlu birer düşman olarak yoluna çıkarken kimisi de adalet için savaşmana yardım edecek.