ZUBASH
In the beginning, players work together to create platforms and reach the goal in a "co-op game". In the end, it turns into a "versus game" where players compete to earn points.
”ZUBASH!” is currently under development with repeated pre-playtests. It is regularly updated with new gadgets and features. Experience play events are also held at various events. Check Twitter and other websites for the latest information.
The ”ZUBASH!” development team is actively involved in various activities and values interaction with users.