ZZT!
ZZT, nesne odaklı programlama üzerine kurulu bir aksiyon/macera oyunudur. ZZT Kasabası'nı tamamlamak için, yaratıklar ve zekice hazırlanmış bulmacalarla dolu 43 oyun panosunda ustalaşmalısın. Oyun oldukça zorlayıcı ve sağlam bir beyin gücüne ek olarak hızlı refleksler de gerektiriyor.
ZZT'de, kullanmaya hazır nesneler setini kullanarak kendi oyun dünyalarını yaratman için bir oyun editörü de bulunuyor. Dahili ZZT-OOP programlama dilini kullanarak, nesneleri kontrol edecek küçük programlar da yazabilirsin.