3 Minutes to Midnight
Wyrusz na przygodę z Betty, gdy zagłębia się w miasteczko, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku, a postacie są tak zwodnicze i dziwaczne, jak tylko można sobie wyobrazić. Wśród nich: burmistrzyni żądna władzy, prosiaczek z osobistą vendettą, szeryf obsesyjnie zajmujący się zjawiskami nadprzyrodzonymi i, uwierz lub nie, kraken, który nie czyta drobnego druku.
Och, jest jeszcze jedna mała rzecz dotycząca apokaliptycznego planu mającego na celu unicestwienie całego istnienia. Ale hej, zajmiemy się tym później, prawda?
Połącz siły z Betty Anderson i burmistrzynią Elizą Barret—dwiema postaciami o kontrastujących cechach—aby rozwikłać tajemnicę, która skrywa więcej, niż się wydaje.
W miasteczku, gdzie nieznajomi i sekrety splatają się, przejdź przez gęstą sieć intryg, aby odkryć katastrofalny plan, który ich wszystkich łączy.
Przygotuj się do myślenia, bo 3 Minutes to Midnight sprawi, że twój mózg będzie pracować na pełnych obrotach! Dzięki wielu unikalnym przedmiotom do dyspozycji, rozwiążesz każdą zagadkę, która stanie ci na drodze.
Każde ponowne przejście gry to brama do odkrywania ekscytujących tajemnic, ukrytych Easter eggów i odniesień, a nawet możliwości napotkania nowych postaci.
3 Minutes to Midnight oddaje hołd złotej erze gier, jednocześnie wytyczając własną ścieżkę dzięki innowacyjnej rozgrywce i fabule. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem łamigłówek, wciągających opowieści, czy po prostu dobrej zabawy, ta gra jest przepustką do niezapomnianych wrażeń.