3DMark
3DMark to program dla graczy, podkręcaczy i konstruktorów systemów chcących wyciągnąć więcej ze swojego sprzętu. Szeroka gama testów benchmarkowych w 3DMark to wszystko, czego potrzebujesz, aby sprawdzić wydajność swojego komputera.
Niezbędnym narzędziem w tym dążeniu jest 3DMark. Od ponad 20 lat 3DMark jest najczęściej wybieranym narzędziem do testów, benchmarku i analiz porównawczych wydajności komputera.
Zawsze będą pojawiać się nowe gry, które będą więcej wymagać od sprzętu. Zawsze też będzie pojawiał się nowy sprzęt, który zwiększy wydajność, aby sprostać tym wymaganiom. To niekończący się cykl. Witaj w 3DMark, benchmarku dla graczy.
3DMark ma wszystko, czego potrzeba graczom do benchmarku i testów porównawczych wydajności komputera. Program ma dedykowane testy dla wszystkich typów komputerów, od lekkich laptopów po komputery stacjonarne do gier. 3DMark poleci najlepszy benchmark dla Twojego sprzętu.
3DMark testuje wydajność karty graficznej i procesora systemu, renderując w czasie rzeczywistym skrajnie wymagające symulacje scen jak z gier. Im szybciej pracuje benchmark, tym lepszy wynik systemu. Tu pojawia się zadanie dla Ciebie. Co zrobić, aby uzyskać lepszy wynik?
Następnie sprawdź, ile jeszcze wydajności możesz wycisnąć ze swojego systemu. Zaktualizuj sterowniki. Zaktualizuj system Windows. Wypróbuj różne ustawienia systemu. Po każdej zmianie uruchom 3DMark, aby przejrzeć zmiany. Zidentyfikuj najsłabsze ogniwa w swoim systemie i porównaj wyniki w 3DMark. To pomoże wybrać kolejne ulepszenia. Poproś o radę, podziel się wskazówkami i pochwal swoim systemem w centrum społeczności 3DMark Community Hub na platformie Steam.
Podkręcanie jest sztuką wymagającą umiejętności i precyzji. Cel to wycisnąć jak najwięcej wydajności z karty graficznej i procesora. Nagrodą za to jest darmowy wzrost osiągów i satysfakcja z udanego podkręcenia sprzętu powyżej jego standardową wydajność.
Przeprowadzaj testy obciążeniowe 3DMark, aby sprawdzić stabilność podkręcenia i efektywność chłodzenia. Testy obciążeniowe 3DMark zapętlają się, mocno obciążając system przez czas dłuższy niż standardowe benchmarki.
Konkuruj ze znajomymi o rekord wyniku 3DMark i o najwyższe podium w tabelach wyników 3DMark na platformie Steam.