A Game's Tale
Dostępnych jest sześć klas stworzeń. Do każdej bitwy musisz wybrać różne klasy i stworzenia. Jeśli intryguje cię gra z krótką, ale wymowną fabułą, w której każda bitwa i postać niesie ze sobą nową niespodziankę, to A Game's Tale na pewno przypadnie ci do gustu.