A Plague Tale: Innocence
Poznaj ponurą historię Amicii oraz jej młodszego brata Hugo podczas rozdzierającej serce podróży w najczarniejszej godzinie ludzkości. Ścigani przez żołnierzy Inkwizycji i otoczeni zewsząd przez dzikie hordy szczurów, Amicia i Hugo zbliżą się do siebie i zbudują wzajemne zaufanie. Próbując przetrwać wbrew przytłaczającym przeciwnościom losu, będą musieli walczyć, aby odnaleźć sens istnienia w tym brutalnym i bezwzględnym świecie.