A Total War Saga: TROY — Mythos
Człowiek nie jest w stanie toczyć bitwy o Troję sam. Werbuj potwory i mityczne stworzenia do walki po swojej stronie, aby odmienić bieg wojny na nowych fantastycznych polach bitew i odświeżonej mapie kampanii w tym dużym, stworzonym z rozmachem rozszerzeniu. Znajdź Cerbera – dziką bestię strzeżącą otchłani, Gryfa – skrzydlatego władcę nieba oraz Hydrę – dziewięciogłowego węża szerzącego zarazę i obłęd. Okiełznaj ich moc i poczuj się jak mityczny bohater, raz na zawsze decydując o losach Troi.
Wyrusz na spektakularne wyprawy w poszukiwaniu Cerbera, Hydry i Gryfa! Wykorzystaj ich moc podczas wojny, zabierz je do kampanii i zwerbuj ich unikatowe potworne jednostki.
Pokonuj wrogów z pomocą mitycznych stworzeń, takich jak zwinne centaury, demoniczne harpie i potężne cyklopy.
Przypodobaj się bogom i zdobądź nowe fantastyczne zdolności bojowe, takie jak Zeus' Thunderbolt.