Adios
Jesteś hodowcą świń z Kansas. Jest październik. Mroźne poranki są już dla Ciebie normą, ale masz dość tego, że mafia wykorzystuje Ciebie i Twoje świnie do pozbywania się ciał. Jednak kiedy Twój stary przyjaciel – płatny zabójca – przybywa ze swoim asystentem, aby dostarczyć kolejne ciało, tracisz odwagę, by powiedzieć im, że masz dość.
NVIDIA GTX 670/AMD Radeon RX 460 lub nowsza (zintegrowane karty nie są wspierane)