Zestaw Aeon Must Die! + OST
Rozpal galaktykę. Aeon Must Die! Aeon, straszliwy imperator dowodzący Armadą Pustki, został zdradzony i pozostawiony przez swoich generałów na pewną śmierć. Zestaw Aeon Must Die! + OST zawiera podstawową wersję gry i oryginalną ścieżkę dźwiękową.
Aeon, straszliwy imperator dowodzący Armadą Pustki, został zdradzony i pozostawiony przez swoich generałów na pewną śmierć. Bezsilny i pozbawiony ciała oraz możliwości zemsty, w geście rozpaczy łączy się z tobą, aby przetrwać i uwolnić swój gniew.
Przemierzaj futurystyczne miasto Pantheon, aby niszczyć albo ujarzmiać tych, którzy zdradzili Aeona. Walcz o swój umysł, wolną wolę i kontrolę nad ciałem.
Podporządkujesz się Aeonowi i uwolnisz jego straszliwą moc, tracąc własną tożsamość? A może wybierzesz trudniejszą drogę i zachowasz wolność kosztem swojej siły?
Zdobądź ścieżkę dźwiękową do gry Aeon Must Die!, poczuj furię Aeona i wciągnij się w futurystyczne miasto Pantheon w pulsującym szaleństwie syntezatorów. Przeżyj wzloty i upadki zdradzonego imperatora na jego drodze do zemsty i odzyskania władzy, z epicką ścieżką dźwiękową Aleksandra Gurjeva, Davida Shawa i Marka Andersona.