Against the Storm – demo Royal Woodlands
Zagraj w nową wersję demo symulatora budowania miast z elementami roguelike w świecie fantasy, w którym deszcz nigdy nie ustaje. Buduj siedliska w krainie Royal Woodlands i poznaj bliżej możliwości niekończącej się zabawy w grze.
W wersji demonstracyjnej poznasz podstawy gry i budowania siedlisk w Royal Woodlands – jednym z trzech dostępnych typów środowiska. Ulepsz miasto Smouldering City do czwartego poziomu i spróbuj różnych strategii przy wykorzystaniu ograniczonej puli budynków i ulepszeń.