Alan Wake 2
Strój Alan Wake i plecak Alan's Messenger Bag do użycia w Fortnite otrzymasz za zakup dowolnej wersji gry Alan Wake 2 w Epic Games Store, o ile dokonasz go do 28 października 2024 r., godz. 4:59 czasu polskiego. Oba przedmioty będzie można również kupić w sklepie z przedmiotami w Fortnite w późniejszym terminie.
Kup Alan Wake 2 w Epic Games Store podczas okresu promocyjnego, a następnie zaloguj się do Fortnite przy pomocy danych tego samego konta Epic Games w dowolnym czasie od 12 października 2023 r., godz. 18:00 czasu polskiego. Strój Alan Wake i plecak Alan's Messenger Bag zostaną automatycznie dodane do twojej szafki w Fortnite.
Co jeśli kupię strój Alan Wake i plecak Alan's Messenger Bag w sklepie z przedmiotami Fortnite, a potem kupię Alan Wake 2 w Epic Games Store przed 28 października 2024 r., godz. 4:59 czasu polskiego?
Nie. Jeśli zwrócisz zakupioną w Epic Games Store grę Alan Wake 2, otrzymasz zwrot kosztów zakupu, lecz stracisz dostęp do wszelkich przedmiotów kosmetycznych, V-dolców lub innych korzyści uzyskanych dzięki tej ofercie.