Jedenaście lat temu Alice straciła rodzinę w straszliwym pożarze, co pozostawiło w jej umyśle głębokie rany. Później zamknięto ją w szpitalu dla obłąkanych Rutledge, gdzie z trudem konfrontowała się ze swoimi demonami, zagłębiając się we własnym fantastycznym świecie, Krainie Czarów.
Teraz, po dziesięciu latach, w końcu zapewniła sobie uwolnienie, lecz wciąż nosi psychiczne brzemię tamtej tragedii.
Jej umysł jest w strzępach i nie potrafi poradzić sobie z lękiem wywoływanym przez dziwne wspomnienia, sny i wizje. Może lepiej poradzi sobie w Krainie Czarów. Zawsze tak było. Udaje się tam, szukając tego, czego nie potrafi dać jej „prawdziwy” świat: bezpieczeństwa, wiedzy i prawdy o przeszłości. Jednak pod jej nieobecność Kraina Czarów również cierpiała. Coś poszło strasznie nie tak i teraz wielkie zło czyha na jej niegdyś piękne schronienie. Czy Alicja zdoła ocalić Krainę Czarów i siebie samą przed szaleństwem, które pragnie je pochłonąć?
Zdobywaj w Krainie Czarów osobliwe zdolności, takie jak szybowanie w powietrzu dzięki sukience Alicji, kurczenie się lub powiększanie w celu miażdżenia wrogów.
Intuicyjne i satysfakcjonujące łamigłówki, takie jak transformowanie przeszkód, zapamiętywanie muzyki, szachy i bloki obrazkowe.