Among Us
Żyj jako członek załogi — ukończ wszystkie powierzone Ci na statku zadania, by wygrać, i uważaj na Impostorów! Zgłaszaj zwłoki i zwołuj nadzwyczajne spotkania, by przegłosować wszystkich Impostorów. Tylko wybieraj ostrożnie!
Graj jako Impostor — wywołuj zamęt, skradaj się i wrabiaj niewinnych gapiów! Wygrasz, gdy zabijesz wszystkich członków załogi — czy jesteś prawdziwym mistrzem sabotażu?
Możliwość personalizacji — wybierz sposób, w jaki chcesz grać! Dodaj więcej Impostorów, zadań, zmniejsz widoczność i inne. A wszystko to ze stylem, który sobie wybierzesz — dobierając ulubione kolory, stroje i kapelusze.