What is Angelic?
Gameplay videos can be found on our our official Youtube (Otwiera się w nowej zakładce) channel. We also recommend you to join our Discord (Otwiera się w nowej zakładce) server and stay tuned for exclusive gameplay events!
You can get in touch with us through our Discord (Otwiera się w nowej zakładce).