Anno 117: Pax Romana – Pakiet Cudowna mozaika
Przemień centrum swojego miasta, aby stało się ucieleśnieniem rzymskiego splendoru, dzięki pakietowi Cudowna mozaika! Stwórz pełne przepychu przestrzenie dzięki ponad 30 misternym wzorom płytek oraz eleganckim ścianom i łukom. Doceń mistrzostwo rzymskiej mozaiki, korzystając z nowych skórek dla łaźni i forum, dzięki którym twoje miasto będzie obiektem zazdrości całego Cesarstwa.