"Produkuj nowe towary, by zaspokoić potrzeby swoich dwóch miejscowych klas mieszkańców: bezinteresownych pasterzy i tradycjonalistycznych starszych.
Poślij nowy rodzaj mieszkańców, uczonych z Enbesy, do Starego Świata i naucz się tworzyć wszelkie wymagane przedmioty w monumentalnym Instytucie Badawczym. Nowe Wielkie Odkrycia zapewnią ci potężne umiejętności, takie jak zmiana żyzności wysp.