Pakiet Steampunk – Anno 1800
Wybierz pakiet Steampunk i odkryj ponad 18 nowych skórek, elewacji i ozdób, służących personalizacji miasta! Zbuduj akwarium, łaźnię parową lub nawet wieżę Parozegarową, by trzymać rękę na pulsie!
Pomaluj swe domostwa na brązowo, wykorzystując skomplikowane wzory, w których dominują zegary i koła zębate! Całkowicie zmień wygląd swego głównego statku, nakładając nań skórkę Okręt flagowy Nautilus i skieruj swe pociągi ku przyszłości, wybierając skórki Ekspres Nowa Epoka i Paromotywa.