Antstream – Epic Welcome Pack
Tę walutę możesz wykorzystać w grach, wyzwaniach i ograniczonych czasowo turniejach.
Gems umożliwiają też odblokowanie trudniejszych wyzwań oraz turowych gier PvP, w których uczestniczyć mogą inni gracze oraz Twoi znajomi.