Aragami 2
Wcielasz się w jednego z ostatnich elitarnych wojowników rodu Aragami. Są to ofiary nadprzyrodzonej przypadłości, która nadwątla ciało i pożera umysł. Aragami władają Esencją Cienia (Shadow Essence). Jest to mistyczna moc, która daje im kontrolę nad cieniem. Z jej pomocą wykonują zadania i misje w całej dolinie, aby zapewnić osadzie przetrwanie i wyswobodzić Aragami spod jarzma najeźdźczych okupantów.
Ocal swój lud i pokonaj klątwę, nim Cię wykończy, odkrywając przy tym sekrety legendarnych Aragami.