Arcade Paradise
Witaj w Arcade Paradise, arkadowej przygodzie w stylu retro zainspirowanej nostalgią do lat 90. Wcielasz się w Ashley, która właśnie otrzymała klucze do rodzinnej pralni. Nie chcesz jednak zarabiać na życie, piorąc ciuchy. Decydujesz się przekształcić obiekt w niesamowite centrum gier arkadowych.