Arcade Paradise – Vostok Inc. Pinball
Uczcij kosmiczny kapitalizm dzięki najnowszemu rozszerzeniu DLC do Arcade Paradise, które pozwoli Ci zrealizować marzenia mistrza pinballa wraz z tzw. funkcją „tilt” (przechylenia) i misjami stworzonymi po to, by maksymalnie przetestować Twój refleks! Na podstawie kultowej gry typu twin-stick shooter o tej samej nazwie!
Vostok Inc. Pinball zawiera również nowe cele w grze oraz tabele rankingowe online!