ArcRunner
Graj jako największy agent taktyczny i wybierz nowe cybernetyczne ciało z trzech szablonów ciała. Zostań żołnierzem, ninja lub hakerem, zależnie od Twojego stylu gry. Możesz być wszechstronnym mistrzem walki, szybkim i śmiertelnie groźnym wojownikiem lub specjalistą w zakresie infiltracji i sabotażu – wybór należy do Ciebie! Każda postać jest wyposażona we własną broń lub zdolność, która odzwierciedla jej zalety – od młota energetycznego po katanę i wybuchowy atak.
Użyj systemu Autodoc, aby wyposażyć swoją postać w potężne modyfikacje. Otrzymasz cztery modyfikacje do wyboru, które wpływają na obrażenia zadawane przez broń, a także dodają zdolności ruchu i dodatkowe bronie! Każdą modyfikację można ulepszyć do 5 razy, a każda klasa ma własny zestaw modyfikacji! Wkrótce nic nie będzie mogło Cię powstrzymać.
Aby dotrzeć do KORE i pokonać SI, musisz najpierw przemierzyć The Arc! Walcz w czterech głównych strefach gry, każda z około siedmioma losowo wygenerowanymi poziomami, od Miasta, dystopijnej cyberpunkowej metropolii zamieszkałej przez biednych, po Eden Heights, piękną dzielnicę bogatych. Ponieważ układ każdego poziomu jest całkowicie losowy, poziomy mogą zawierać nie tylko części z różnych trybów gry, ale również sektor skrzyni wyzwania!