Are You Smarter Than A 5th Grader?
Are You Smarter Than A 5th Grader? to urocza zabawna gra quizowa oparta na popularnej serii telewizyjnej. Pytania wielokrotnego wyboru, wyzwania typu prawda lub fałsz i minigry sprawdzą Twoją biegłość w 24 różnych przedmiotach. W obliczu trudnego pytania zawsze możesz liczyć na pomoc kolegów z klasy.
Ponad 6800 pytań na takie tematy, jak nauki o zwierzętach, słownictwo, matematyka i nie tylko, jest dostarczanych przez różnorodną, w pełni dźwięczną i animowaną obsadę postaci. Pokonaj każde wyzwanie sam lub razem z rodziną i przyjaciółmi w ekscytującej rozgrywce wieloosobowej w trybie kooperacji na kanapie, aby udowodnić, że w rzeczywistości jesteś mądrzejszy od 5-klasisty!