Fjordur
Przemierzaj mroźny, fantastyczny nordycki świat złożony z czterech unikalnych wysp i trzech mistycznych krain. Pozostałości starożytnych krain nadają światu Fjordur mitologiczny charakter i niesamowity klimat! Czekają na Ciebie cztery nowe stworzenia, w tym stworzenie wybrane przez społeczność ARK. Zawładnij potężnym, przypominającym czołg Andrewsarchusem, eksploruj świat z Fjordhawkiem, najnowszym siedzącym na ramieniu zwierzakiem w ARK, przemierzaj lodowe krajobrazy w towarzystwie mroźnego Fenrira lub wysysaj siłę życiową z wrogów Desmodusem!