ARK Modkit (UE4)
Stwórz swoje własne modyfikacje do ARK: Survival Evolved i podziel się nimi z innymi ocalałymi! ARK Dev Kit to udoskonalona wersja Unreal Engine 4 Editor umożliwiająca tworzenie i udostępnianie modyfikacji do gry ARK: Survival Evolved.
Dołącz do ogromnej społeczności zapalonych twórców modów i zacznij tworzyć nowe funkcje, bestie oraz mapy, aby rozszerzyć istniejące światy ARK lub całkowicie odmienić grę według własnych upodobań.
Ark Dev Kit zawiera WSZYSTKIE treści z pełnej wersji gry, więc przygotuj się na pobranie pokaźnego pliku!!! Udanego modowania!