ARK DevKit
ARK DevKit to niestandardowa wersja edytora Unreal Engine 5 oferująca dedykowaną infrastrukturę, która pomoże graczom przenieść wytwory swojej wyobraźni do gry ARK: Survival Ascended.
Dzięki współpracy z CurseForge modyfikacje do ARK: Survival Ascended są teraz dostępne międzyplatformowo, a za sprawą narzędzia Cloud Cooking twórcy mogą odtąd udostępniać swoje dzieła na PC, Xbox i PlayStation.
ARK DevKit zawiera treści z pełnej wersji gry, więc przygotuj się na długie pobieranie.