The Center to darmowy dodatek do ARK: Survival Ascended zawierający nową, ogromną mapę do odkrycia dla ocalałych. The Center jest prawie dwukrotnie większe niż The Island. Jego powierzchnia to 70 kilometrów kwadratowych opatrzonych ręcznie rysowaną estetyką w stylu Tolkiena.