ZTQ-15 — czołg lekki T9
Zawartość pakietu to pojazd LT ZTQ-15, 5 platynowych skrzynek z łupami, 1 000 szt. złota i 14 dni czasu premium. Dostępny w grze Armored Warfare pojazd ZTQ-15 to czołg lekki premium 9. poziomu. Biorąc pod uwagę poziom i klasę tego pojazdu, stanowi on niesamowite połączenie doskonałej mobilności, potężnej siły ognia i odpowiedniej ochrony. Pojazd jest ponadto wyposażony w elementy, które zwiększają jego wartość na polu bitwy, takie jak aktywne zawieszenie, możliwość wystrzelenia z działa naprowadzanych rakiet lub zaawansowany technologicznie pancerz reaktywny. To najlepszy wybór dla graczy, którzy lubią dynamiczne, ryzykowne walki oraz zdobywanie wysokich nagród.