아르센 루팡 - 한때 도둑이었어 (Arsene Lupin - Once a Thief)
Grając w tę grę przygodową, zanurz się we wciągającą historię, która odkrywa początki życia, miłości i przestępstwa kultowego złodzieja-dżentelmena. Zagłąb się w jego słynnych opowieściach, grając zarówno jako Lupin, jak i detektyw Ganimard; jego niestrudzony antagonista. Gra oferuje wyjątkowe spojrzenie na legendarne historie, takie jak „Aresztowanie Arsene’a Lupina” czy „Herlock Sholmes przybywa za późno”.
Dołącz do Lupina i Leblanca przy kominku, gdy opowiadają kilka najsłynniejszych historii Lupina i poznaj je z zupełnie nowej perspektywy.
Przeglądaj piękne, ożywione ilustracje książkowe i spotykaj kolorowe postacie prosto z opowieści Lupina, gdy ten z dramatyzmem opowiada o swoich eskapadach.
Zobacz historie z nowej perspektywy, wcielając się w rolę Ganimarda, szukając dowodów, przesłuchując podejrzanych, tworząc ramy czasowe i łącząc wszystko w logiczną całość, aby ścigać i zatrzymywać swojego legendarnego przeciwnika.