Asdivine Saga
Światu grozi nagła wojna, a najemny żołnierz Vyse usiłuje wykryć złowrogie machinacje za jej kulisami. Dołączają do niego dwie królewny i shinobi. Czy w obliczu niebezpieczeństw czyhających za każdym rogiem ta niezwykła, żądna przygód drużyna może zwyciężyć?