Ashen
Ashen to RPG akcji w otwartym świecie z trybem współpracy. Opowiada historię wędrowca w poszukiwaniu miejsca, które mógłby nazywać domem.
W ogromnym otwartym świecie Ashen zdarzy Ci się napotkać innych graczy – możecie współpracować w pasywnym trybie wieloosobowym podobnym do tego z gry Journey. Ruszcie wspólnie do walki ze złem! Możesz ich też zignorować. Decyzja należy do Ciebie.
Oparte na wytrzymałości walki w Ashen są wierne gatunkowi soulslike. Gracz przemierza nie wybaczający błędów, za to satysfakcjonująco rozległy świat. Wyjątkowe w grze jest to, że żadne dwie rozgrywki nie są takie same. Czy to brnąc przez moczary, eksplorując fiord, czy plądrując opuszczony pałac, każdy moment może odwrócić losy Twojej przygody. A otwarty świat gry jest brutalny – Twoje życie co i rusz wisi na włosku.
W Ashen nie brakuje niebezpiecznych potyczek z wrogo nastawionymi przeciwnikami i rdzennymi stworzeniami. Korzyści przyniesie wnikliwe badanie otoczenia i jego mieszkańców oraz planowanie przygód. Na rzucaniu się w wir wydarzeń bez przygotowania daleko nie zajedziesz. Królestwo roślin i zwierząt w grze jest nie tylko fantastyczne, ale bywa też często zabójcze. Każda najmniejsza konfrontacja może się okazać tragiczna w skutkach.
Z zespołem deweloperskim Aurora44 ściśle współpracowali słynny pisarz fantasy Mark Lawrence (trylogia „Rozbite Imperium”) i uznany zespół Foreign Fields. Wspólnie stworzyli spójną, wyjątkową narrację i ścieżkę dźwiękową.