Ashwalkers
Od twórców z Nameless XIII, nowego studia Hervé Bonina, współzałożyciela Dontnod (Life is Strange) Zmierz się z ciemnymi stronami ludzkości i dowiedz, co kryje się w cieniu.
Odkrywaj nową ścieżkę z każdą rozgrywką (cały przebieg zajmuje około 2 godzin) — możliwych zakończeń masz 34.
Poznaj intymną dynamikę, relacje i napięcia pomiędzy dzielną przywódczynią grupy, Petrą, pragmatycznym wojownikiem Sinhem, młodą, optymistyczną badaczką Kali oraz ostrożnym zwiadowcą Nadirem, podróżując aż na kraniec świata.
200 lat po pierwszych geologicznych katastrofach Ziemia jest skupiskiem postapokaliptycznych pustkowi. Wytrwaj przy skrajnej niepogodzie: burzach popiołu, szarych zamieciach i kwaśnych deszczach.